The Basic Principles Of عمده کیف و کفش ست

Wiki Article

اما چرا؟ بازار دلاوران و جاجرود هر دو در محدوده شرقی تهران قرار دارند. اکثر کارگاه‌های بازار مبل دلاوران هم در جاجرود قرار دارد. به همین دلیل هم ممکن است گزینه‌های مشابه زیادی در این دو بازار ببینید.

باارایه ی انواع اجناس وکالاهابصورت عمده فعالیت مینماید که میتوان ان را درپخش های مختلفی از جمله

خیلی از آقایانی که سایز پاهایشان بزرگ است برای پیدا کردن کفش مناسب باید همه جا را زیرو رو کنند. اما اگر به خیابان فردوسی سر بزنند خیلی سریع و راحت به کفش مورد نظرشان خواهند رسید. اکثراً کسانی که قصد خرید کفش برای داماد دارند به این منطقه سر می‌زنند.

صاحب این پاساژ در مورد مغازه‌داران پاساژ علاءالدین می‌گوید: «اینجا کاسب‌ها، سود کم می‌گیرند ولی در عوض زیاد می‌فروشند. این یک نوع استراتژی برای فتح بازار است.» در پاساژ علاءالدین هر نوع کالایی که بخواهید، آن هم از هر برندی پیدا کنید.

تریکو شمس، تولیدی آناهیتا و تولیدی پوشاک بچه گانه آلدی سه جای خوب برای خرید ارزان لباس در تهران است.

همیشه هر چیزی که بوی گذشته و حال و هوای زندگی در سال های دور را می دهد، جور دیگری برای ما انسان ها ارزشمند است و ناخودآگاه در لابه لای زندگی مدرن امروز، جلوه ای خاص پیدا می کنند.

با توجه به قدمت بالای این بازار، به مرور پاساژهای جدیدی در آن ساخته شدند و باعث شد تا امروز تنوع بالایی در لوازم خانگی را در این مجموعه شاهد باشیم.

از دیگر مزیت‌های بازار موبایل ایران می‌توان به طبقه‌بندی‌ محصولاتش در هر طبقه اشاره کرد. به این ترتیب برای خرید محصول مورد نظرتان لازم نیست تمام پاساژ را بگردید و ساعت‌ها پیاده‌روی کنید. محصولات هر طبقه را در ادامه برای شما لیست کرده‌ایم:

بعد از پاساژ علاءالدین، بازار موبایل بین تمام اهالی تهران برای خرید گوشی موبایل و لوازم کامپیوتری مشهور است. این پاساژ در مقایسه با علاءالدین به روزتر و بزرگتر است. در کل فضای تمیزتر here و روشن‌تری نسبت به علاءالدین دارد اما از نظر اجناسی که به فروش می‌رساند، شبیه به هم هستند.

در پوشاک ان بی سی سی می‌توانید محصولاتی مثل انواع کت تک بچگانه یا مناسب نوجوانان، شلوار جین و کاپشن را پیدا کنید.

آدرس: تهران، میدان شوش، خیابان صابونیان، بازار بورس چینی

برای خرید تکی لباس، باید به وب‌سایت آلدی بروید. آلدی عمده فروش لباس هم هست، می‌توانید تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

همچنین فروش محصولات بصورت تک فروشی نیز دراین سایت وبسایت انجام میگردد که تحت عنوان تک فروشی صالح اباد یا فروشگاه اینترنتی صالح اباد میباشد

بهترین آپارتمان مبله و ویلا در تهران و شهرهای اطراف را می‌توانید در پینورست پیدا کنید. 

Report this wiki page